[Brmlab] Decoder #01

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Sun Apr 21 01:25:17 CEST 2013

Ahoj Brmstvo

Rozhodl jsem se, ze pro Vas zkusim pripravit par nehezkych sifer k
rozlusteni. :-D

Pokud se Vam budou zdat lehke, mohu pritvrdit, pokud se vam budou zdat
neresitelne, mohu dat hint, nebo poslat neco lehciho... Nebo se na to
vykaslat uplne, kdyz o to nebude zajem, ze... ;-)

Posilam prvni obrazek. Pokud to nekdo dekodujete, odpoved mi posilejte
soukrome, na decoder[at]blackhead[dot]cz. Pokud se moje nabidka ujme a bude
vic kol, vase spravna vylustenka bude zarazena do celkoveho hodnoceni.

Mozna vymyslim i nejakou symbolickou cenu pro viteze...

Tak, happy decoding!

BH