[Brmlab] zamek

Rado1 rado at rado1.cz
Tue Sep 25 10:58:53 CEST 2012

ale to je o niecom inom...
To, ze windowsy maju nejaku databazu hesiel, ktore drzia nekryptovanu a
tato databaza sa odomyka palcom nehovori nic o tom, ako je na tom samotne
overovanie palcom.
--
Rado1

On Tue, Sep 25, 2012 at 10:47:43AM +0200, Pavol Luptak wrote:
#> On Mon, Sep 24, 2012 at 09:24:10PM +0200, Rado1 wrote:
#> > Tak preco sa to potom pouziva? Su snad riesenia, kde po zostinami
#> > odtlacku prsta zadavas este pin? To ten pin ma mensiu bezpcnost ako ten
#> > odtlacok.
#>
#> Lebo ludia su hlupi a nevidia do security a nevedia, ze akakolvek biometrika
#> sa ma vyuzivat len na identifikaciu a nie autentifikaciu (vid. dovody, ktore
#> tu uz spomenute boli).
#>
#> https://www.networkworld.com/community/blog/laptop-fingerprint-reader-destroys-entire-security-model-windows-accounts
#> --