[Brmlab] Nakup na hwkitchen

Jan Schermer zviratko at zviratko.net
Fri Sep 21 20:23:58 CEST 2012

On 21.9. 2012, at 19:50 , "Dominik Taborsky" <bremby at seznam.cz> wrote:

> Hej, to jde? Jak? Bracha ma nejaky rozbity e-cigarety, co dostal do opravy. Jak na to? A zase ta trapna otazka: bude to v pohode pro tu baterii? :-D

ted si nejsem uplne jistej na co se ptas :-)) dostal cigarety nebo i nabijecku? bacha, na kazda je stejna, stary mely dokonce NiMH clanky, novy maj Li-Ion (nebo Li-Po? ani nevim) a pak jsou i nejaky jednorazovy ve kterejch to nekdy dobijet jde a nekdy ne (pozda se to podle toho ze se to roztece :)))

ta nabijecka dava cca 400mA a baterie lidem nevybuchujou (ale vybuchujou obcas nabijecky, pokud to je levna kopie neceho, bacha zkratne se to pak uplne komplet kvuli zcela chybejici izolaci)

dokud ma baterie stejnou chemii tak je to v pohode, otazkou je co je v tech cigaretach… moje ma plne nabita 4.1V+ coz ukazuje na LiPo, ale...