[Brmlab] Nakup na hwkitchen

Jan Schermer zviratko at zviratko.net
Fri Sep 21 19:41:08 CEST 2012

ja lipolku nabijel i laboratornim zdrojem - nastavil jsem ho na cca 1.5C a 4.1V x pocet_clanku, nabil az spadnul proud, pak 0.5C na neco malo pod 4.2V x pocet_clanku a tim byla nabita pres 90%… lital s tim copter a baterkam nic neni, takze to neni treba prehanet :-)

ale je pravda ze hodne kvalitni nabijecka mi nabila nejmin o 200mAh vic nez levna, protoze jsem si troufnul to nastavit na 4.22V/clanek

a na nabijeni z USB bych si spis prebastlit nabijecku na elektronicky cigarety, da se sehnat i za 100Kc a mas to hotovy...