[Brmlab] Nakup na hwkitchen

Dominik Taborsky bremby at seznam.cz
Fri Sep 21 19:36:50 CEST 2012

Ahoj,

no bezva, kdyz mi to spolehlive nabije z USB moji baterku, tak beru. :)

Cetl jsem o tech bateriich, ze jsou dost citlive na nabijeni, ze se tim da
dost kratit zivotnost, kdyz se to dela blbe. Proto to radsi nechci moc
resit bastlenim. Ja mam tuhle baterii:
https://www.sparkfun.com/products/8483
Ja elektronice skoro vubec nerozumim, takze doufam, ze vy jo. Pokud si
teda jste jisti, ze to je OK, tak beru! :)

Dik!

eddy