[Brmlab] Nakup na hwkitchen

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Sep 20 00:41:08 CEST 2012

On Wed, Sep 19, 2012 at 10:53:21PM +0200, Tomislav Arnaudov wrote:
> neni jednoduhsie si necht poslat sample a plosnaky spravit v brmlabe ?
> napriklad ... http://www.ti.com/product/txb0104
> odhliadnuc od toho ze odporovy delic sa neodporuca pouzivat na datove
> zbernice ako level convertor
> tak ta cena 1,5E bez postovneho mi prijde dost

Mimochodem, tady se nepouziva jako level convertor odporovy delic ale
MOSFET, viz

	http://www.sparkfun.com/datasheets/BreakoutBoards/Level-Converter-v10.pdf

Houby tomu rozumim, ale keyword MOSFET je pro mne magic pixie dust diky
kteremu to urcite bude fungovat dobre. Rad se necham vyvest z omylu
ohledne potencialnich problemu. :)

P.S.: Zapomnel jsem uvest deadline, rad bych to koupil v sobotu vecer,
jestli se do te doby nedohodneme na lepsim reseni.