[Brmlab] Nakup na hwkitchen

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Sep 20 00:26:47 CEST 2012

  Ahoj!

On Wed, Sep 19, 2012 at 10:53:21PM +0200, Tomislav Arnaudov wrote:
> neni jednoduhsie si necht poslat sample a plosnaky spravit v brmlabe ?
> napriklad ... http://www.ti.com/product/txb0104
> odhliadnuc od toho ze odporovy delic sa neodporuca pouzivat na datove
> zbernice ako level convertor
> tak ta cena 1,5E bez postovneho mi prijde dost

  Desticku s necim jako TXB0104 si velmi rad koupim, do jeji vyroby a
pajeni vsak nemam chut investovat cas ani nervy. Klidne bych za 1ks dal
treba 70Kc, kdyby mi ji nekdo byl ochotny nabidnout hotovou, vyroby
svepomoci jsem si vsak osobne u takovych blbustek uz myslim zazil
dostatek, abych si z ni odnesl, co se z ni odnest dalo. :-)