[Brmlab] zamek

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Sun Sep 16 14:15:13 CEST 2012

Menší jen to líp vypadá. Bude to záviset na použitém zámku pokud
použiješ ten co u toho mají oni tak ho vpohode odvrtáš protože nikdy
neni zamčeno. je to hezky videt v 9 vterine toho videa. Navic je tam
"dira" na fabku takze ti staci udelat diru vrtackou a otevres to
tlustejsim dratem nebo klasika odvrtal bys to u zapadky.

kdyz to shrnu asi by to bylo dobry jako vchodovy dvere do baraku nebo
jako ruzny zamky spojovacich dveri, nebo pojistka proti zabouchnuti
dveri (s tim ze na zamykani se dal pouziva zamek). Bude tedy hodne
zalezet na pouzitem zamku

Pokud by se pouzil ten bezp. elektrozamek co mame v brm a tohle od nej
byla jen klika s tim ze by to pri otevreni i odemykalo fungovalo by to
dobre za predpokladu ze to bude spravne namontovano.

Trosku zvlastni mi prijde ze neni videt nikde propoj mezi jednou a
druhou stranou toho kovani. Je tam jen sroub ktery to drzi napovidalo
by to tomu ze cela elektronika je v te predni casti coz by ale
znamenalo i to ze existuje zpusob jak to otevrit z verejne strany
(neco typu pridu urvu to pacidlem, na motor pripojim 12V a je
otevreno) na druhou stranu je to dost tlusty z obou stran tak snad to
tak neni. Chtělo by to vidět tu sadu nenamontovanou.

:)