[Brmlab] prilezitost pro vase projekty

Pavel Komárek pavel.komarek at prosperita-ops.cz
Tue Sep 11 12:24:40 CEST 2012

Zdravím pánové,
hlavně žádné násilí!!! Jestli je prezentace na Malé Straně 19.9. pak je
zbytečné to stěhovat tam a zpět a odložíme to o týden na 25.9. v 21:00.
Nejsme BBC.
Mikroskop a ledbar zní slibně a měl byste věnovat energii, aby to dobře
šlapalo a ne stěhování:-)
Dejte prosím zprávu, jestli 25.9. nemáte valnou hromadu, povodeň nebo tak
něco.
Zdraví
Pavel Komárek