[Brmlab] Valna hromada 11. zari 2012

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Sep 9 20:13:13 CEST 2012

  Mili Brmlabaci!

On Tue, Aug 21, 2012 at 10:33:46PM +0200, Jan Svec wrote:
> rok se sesel s rokem a mne je potesenim Vas vsechny pozvat na dalsi
> valnou hromadu, ktera se uskutecni v utery 11. zari 2012 od 20:00 v
> prostorach Brmlabu.

  Rad bych Vam pripomenul, ze VH se uskutecni jiz o pristim meetupu!
Nezapomente prijit, bude Club Mate za specialni cenu 35Kc.

  Planovany program najdete na:

	https://brmlab.cz/members/vh/vh-5

Skutecny program bude pravdepodobne kratsi, mozna se nektere veci do VH
nestihnou pripravit, protoze brmlab uviznul v urcitych byrokratickych
problemech.

  Prave proto, a protoze urcite bude na programu volba novych organu
(predseda, rada, ...), se take rozhodne nestydte do nasich organu
kandidovat, zvlaste patrite-li mezi alespon trochu aktivni brmlabaky -
brmlab potrebuje Vas volny cas! :-)

> Doufam, ze se sejdeme v co nejvetsim poctu, jinak, jak psal Tutchek
> minuly rok - "sdruzeni zanikne a ministr se od vseho bude
> distancovat".

  ^ this (no dobre, nezanikne, ale veci se zacnou komplikovat :)

  Happy hacking,