[Brmlab] zajimavy hardware

j s jarin.hw at gmail.com
Mon Sep 3 11:26:31 CEST 2012

Priatelia, bolo by mozne objednat jeden kus aj pre ne-brmlab-akov,
teda obycajnych smrtelnikov na Slovensku? Postovne na Ariu na SR je
59EUR, co je viac ako dvojnasobok ceny samotneho HW. Ak by sa nasiel
niekto ochotny a poslal by mi to na Slovensko, bol by som rad.
Peniaze mozem poslat aj dopredu, aby nevznikali pochybnosti :-)
Zaplatim aj vsetky potrebne vydaje, postovne na SR a tak dalej. Ak by
sa nasiel niekto, kto by pendloval mezdi Prahou a Bratislavou, moze sa
to odovzdat pripadne aj osobne.

Mal by som zaujem o jeden, mozno dva kusky.

Jaro
http://jaromir.xf.cz/