[Brmlab] zajimavy hardware

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sun Sep 2 16:16:39 CEST 2012

> Malej domaci server. Potrebuju, aby byl online 24/7, takze minimalni spotreba je plus. Ale zadna velka zatez.

Jo, o necem takovym taky uvazuju.

> Ok, vezmu ti to 2 kusy. Jsi si ale jistej drzakama na SD karty? Protoze tyhle drobny veci mivaj predrazeny a v CR je sezenes levneji... Mozna bych ti to dokonce mohl koupit ja, protoze si stejne pujdu pro ty konektory do jednoho kamennyho kramku...

Aha, tak jestli se tu da v pohode koupit drzak SD karty tak ho koupim zde.
A ten linux, ktery maji na te karte se da sehnat i jinde nez koupit u nich?

> Socket byl predevsim myslenka. Na webu ho taky nevidim, a to ani jinde na
> netu. Asi bude potreba postavit...

;-) Takhle mechanicky zrucnej nejsem. Taky aby dobre fungoval musel bys mu
udelat ty packy nejaky pruzny nejlip z fosforbronzu a ten pak pozlatit aby
to melo dobry kontakt. To amatersky vazne nezvladnu.