[Brmlab] zajimavy hardware

Dominik Táborský Bremby at seznam.cz
Sun Sep 2 15:24:13 CEST 2012

> Predpokladam ze to vis, ale prece jen to zduraznim. Je to ARM9, cili
> in-order single-pipeline machine (tj. max 1 instrukce za takt), ktera nema
> ani FPU. Takze na stejny frekvenci to bude pomalejsi nez R-π.

Nepotrebuju super vykon, tohle bude stacit...

> A co s ni budes delat? Nejakyho robota?

Malej domaci server. Potrebuju, aby byl online 24/7, takze minimalni spotreba je plus. Ale zadna velka zatez.

> Tak 1 az 2 podle toho kolik mas penez, + 2 ty drzaky na SD-kartu. Kdyz
> zjistim, ze mi ta deska nevyhovuje tak je prenecham nekoku z Brmlabu.
> Predpokladam ze ten image co je na karte se da i stahnout a ze si tedy neni
> treba kupovat od nich i kartu.

Ok, vezmu ti to 2 kusy. Jsi si ale jistej drzakama na SD karty? Protoze tyhle drobny veci mivaj predrazeny a v CR je sezenes levneji... Mozna bych ti to dokonce mohl koupit ja, protoze si stejne pujdu pro ty konektory do jednoho kamennyho kramku...

> Minule jsi naznacoval ze pro to existuje nejaky socket. Ja ho na tech
> Jestli neni socket tak jedinna rozumna cesta bude dalsi deska s univerzalnim
> tistakem na kterou se to prisroubuje, do ni se zapaji jumpery o spoji se to
> s ARM-deskou pomoci dratku.

Socket byl predevsim myslenka. Na webu ho taky nevidim, a to ani jinde na netu. Asi bude potreba postavit...