[Brmlab] zajimavy hardware

Dominik Táborský Bremby at seznam.cz
Sat Sep 1 17:40:52 CEST 2012

Doufam, ze te muj konfrontacni neurazil, nebyl to umysl :)

Je mi lito, ze ti nemuzu zodpovedet vsechny otazky. Koukas na to par hodin a
uz o tom vis vic veci nez ja. Ja se v elektronice nevyznam, takze nemuzu
posoudit, jak dobre nebo spatne to navrhli nebo vyrobili. Me zajima cena,
spotreba, vykon, dostupnost a velikost. Veci jako spolehlivost, kvalita
navrhu apod. neumim poznat z obrazku a z popisu, tak to holt neresim.

Tahle desticka je proste nejblize mym pozadavkum...

Pokud bys teda chtel nejaky kousky, napis presne jaky a jejich pocet. Kdyz
mi na to budou stacit penize, objednam to a pak ti to nekdy predam v
brmlabu...

BTW: vsiml sis BeeBoardu? Podoba se to Arduinu, akorat se to kodi normalne v
Cecku... Co ty na to? Ve Wiring jsem nikdy nekodil, tak to neumim srovnat...

eddy

"

> Ad pameti: to byla chyba pri vyrobe. Ten problem uz vyresili v dalsich
> destickach, v tech starsich by to meli mit opraveny pred odeslanim.
Uprimne
> nevim, ktera verze by se k nam dostala, ale timhle se trapit nemusis.
Proste
> dostanes funkcni hotovej vyrobek. Kdyz ti to prijde tak vrcholne
amatersky,
> tak mi rekni, jak bys to resil ty - vyhodil celou varku?

Hele proc ten konfrontacni ton? Ja nad tim jen uvazuju. Nemuseli vyhazovat
varku, mohli to treba dat se slevou. Ale to je jedno. To, ze se jim to vubec
stalo ukazuje, ze to nedostatecne testovali. Z obrazku to vypada jako by
RAMce privadeli napajeni moc dlouhym spojem, tak tam pak museli tahat drat.

Taky mi prijde ze na te desce je podezrele malo blokovacich kondenzatoru
(pokud tedy nejsou z druhe strany).