[Brmlab] zajimavy hardware

Dominik Táborský Bremby at seznam.cz
Sat Sep 1 14:53:54 CEST 2012

Ad velikost: ty 4x4cm jsem myslel jako velikost toho GPS/MEMS modulu.
Predpokladal jsem, ze bude jasny na prvni pohled, ze velikost samotny Arie G
25 bude o neco vetsi, protoze ti tam chybi ty konektory. Divim se, ze s tim
mas takovej problem - ukaz mi nejakou srovnatelnou desticku. Tady mas
moznost si to osadit jak chces - bud vpichnout do socketu, ten pripajet na
desticku, nebo k tomu socketu pripajet konektory anebo amatersky -
pripajenim kabliku rovnou na piny.

Uvedom si, ze si to muzes udelat jak chces, mas tu moznost tam treba
ethernet vubec nedavat, anebo odvest o kousek dal a tam az pripajet
konektor. RPi je to nejblizsi, co jsem videl, a to ma mnohem vyssi spotrebu,
vnucuje ti to rozlozeni desky a veci, ktery vubec nepotrebujes...

Ad zdroj: to je uplne normalni zdroj - ty kecy jsou normalni. Tim ujistujou
zakazniky, ze to tim v pohode muzou napajet. To neznamena, ze nemuzes pouzit
jinej zdroj. Tohle je pro lidi jako jsem ja, ktery nechtej stavet vlastni
zdroj, ktery si potrebujou bejt jisty tim, ze to bude fungovat.

Ad pameti: to byla chyba pri vyrobe. Ten problem uz vyresili v dalsich
destickach, v tech starsich by to meli mit opraveny pred odeslanim. Uprimne
nevim, ktera verze by se k nam dostala, ale timhle se trapit nemusis. Proste
dostanes funkcni hotovej vyrobek. Kdyz ti to prijde tak vrcholne amatersky,
tak mi rekni, jak bys to resil ty - vyhodil celou varku?

eddy

"Trochu jsem si to prohlizel a zacinam pochybovat.

Predne: OS je na SD karte, ktera ale neni sousasti desticky, takze ta uzasna
velikost 4*4 cm je jen iluze. Pak jeste k tomu doporucuji nejaky zdroj,
ktery `meets CPU power up and power down sequences for reliable operation'.
Nevim jestli tim chteji rict, ze s jinym zdrojem to bude fungovat
nespolehlive, ale kdyz si o nich koupim zdroj tak to zase bude o kus vetsi.

Jo a tady: http://www.acmesystems.it/troubleshootings
(http://www.acmesystems.it/troubleshootings)

pisou ze to ma nejaky problem s pameti, ktery se resi pripajenim dratu na
desku. To mi prijde vrcholne amatersky.