[Brmlab] zajimavy hardware

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sat Sep 1 15:29:51 CEST 2012

> no, az takhle se v tom nevyznam, takze spolehlivost posoudit nemuzu. Snad
> tak velkej problem to nebude...

Na hrani to problem urcite nebude. Ale ridit tim treba model vrtulniku uz by
mohlo byt nebezpecne v pripade ze by nejaky spoj selhal. Asi by jich mel
clovek v takovem pripade pouzit vic (jako v raketoplanu) aby pri poruse
nedostal listem vrtule do hlavy ;)

> Jinak asi jsi myslel rozdil mezi 128MB a 256MB, ne? :)

No jasne. Nejak jsem se spatne podival.

> Rozdil jsem tam nenasel, sorry. Snad to nebude tak hrozny...

Asi by se to dalo zjistit z datasheetu ty pameti. 0.3W pri plnym zatizeni
totiz bere samotnej procesor (ma v sobe 32KB SRAM schopne bezet na 400 MHz
(vnejsi pamet bezi jen na 133 MHz, takze kdyz to nechytne 16KB cache, tak se
docela ceka)).

Hlavne me zajima jestli k tomu potrebuju ten jejich zdroj (a taky jakou ma
ucinnost) nebo staci vhodny 3.3V stabilizator....