[Brmlab] zajimavy hardware

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sat Sep 1 15:00:36 CEST 2012

Trochu jsem si to prohlizel a zacinam pochybovat.

Predne: OS je na SD karte, ktera ale neni sousasti desticky, takze ta uzasna
velikost 4*4 cm je jen iluze. Pak jeste k tomu doporucuji nejaky zdroj,
ktery `meets CPU power up and power down sequences for reliable operation'.
Nevim jestli tim chteji rict, ze s jinym zdrojem to bude fungovat
nespolehlive, ale kdyz si o nich koupim zdroj tak to zase bude o kus vetsi.

Jo a tady: http://www.acmesystems.it/troubleshootings

pisou ze to ma nejaky problem s pameti, ktery se resi pripajenim dratu na
desku. To mi prijde vrcholne amatersky.