[Brmlab] zajimavy hardware

Dominik Táborský Bremby at seznam.cz
Sat Sep 1 10:01:18 CEST 2012

Ahoj brmlabaci!

Ja jsem Dominik, prezdivany Dr. Eddy (eddy). Uz jsem parkrat v brmlabu byl -
na paskyho prednaskach (krom toho byl i Pasky muj cvicici posledni semestr
na MFF :) ), takze me napadlo, jestli by jste nemeli zajem o jednu peknou
desticku, co jsem objevil na netu.

Jde o maly ARM zarizeni, 400MHz, 128/256MB RAM, ethernet, 3x USB, prumerna
spotreba 0.3W. Zaujalo? :)

http://www.acmesystems.it/aria

Tuhle desticku bych si chtel objednat, protoze zatim nevim o nicem podobne
dobrem. Raspberry Pi se tomu blizi, spotreba je trochu vyssi (2-3W), ale
video dekodovat nepotrebuju. A dostupnost RPi je taky dost blba. Pak bylo
pekny APC od VIA (apc.io), ale tam uz nemaj taky nic na sklade a ohlasy na
foru neznely moc dobre. Jinak jsem propatral web a nic jineho srovnatelneho
jsem nenasel (minimalne ne za tu cenu). Pokud by jste o necem vedeli, tak mi
dejte vedet.

Pokud se vam ta desticka libi, tak mam navrh. Je to firma sidlici v Italii
nedaleko od Rima, takze dovoz je drahy. Pokud mi tedy nedoporucite nic
lepsiho nebo stejne dobreho, objednam si to a pokud mate zajem, muzu nejake
kusy vzit i pro vas. Od 149Euro je na postovne sleva 60% a od 349Euro
dokonce 100% sleva. A radeji proinvestuji penize do HW misto do posty...

Ostatni info a dalsi peknej hardware najdete na webu. Vsimnete si taky
desticky Daisy-7, kde najdete GPS prijmac, akcelerometr, teplomer, barometr,
magnetometr a gyroskop na plose 4x4cm. :)

Tak se mejte a prosim piste.

eddy