[Brmlab] Moznost ziadat o grant (Hlavne mesto)

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Mon Oct 15 15:02:28 CEST 2012

Imho bychom to meli probrat na meetupu naživo. Mám jediný problém, budu
moct dorazit až pozdě :(

Za sebe osobně si myslím, že je zajímavé mluvit o možnosti získat příspěvek
na provoz volnočasové aktivity v týdnu, na provoz volnočasové aktivity o
víkendu a možná ten příměstský tábor, kde bych jako program viděl
kolektivní práci na projektu stihnutelného za pět/sedm dní s tím, že by se
tam dal vtlacit vylet (exkurze, vylet po technickych pamatkach) apod... je
to jen hruba predstava, ale imho zrealizovatelna

-mt