[Brmlab] Moznost ziadat o grant (Hlavne mesto)

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Mon Oct 15 14:39:15 CEST 2012

Jestli jsem to dobre proletl ocima tak neni omezeno kolik zadosti muzeme
podat. Klidne muzeme pozadat o vice grantu a zvysit tak pravdepodobnost
ze neco z toho na nas vyjde.

Mimochodem, par lidem uz jsem to zminoval, pro sestaveni grantu je asi
vhodnou inspiraci nahlednout do seznamu grantu v dosavadnich letech a
jak dopadli. Zda uspech ci ne.
http://granty.praha.eu/grantypublicinfo/FindByProject.aspx

zdravim z Europen konference
ruza