[Brmlab] LinuxDays

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Oct 11 11:17:20 CEST 2012

Ahoj!

20-21.10 (ten nasledujuci vikend) sa bude konat na Dejviciach
konferencia LinuxDays, ktora povstala z popola skrachovaneho LinuxExpa.
Dostali sme moznost formou stanku prezentovat brmlab. Mal by niekto
zaujem pomoct mi a dovalit z brmlabu veci podobne, ktore sme mali na JDI
a takisto sediet spominane dva dni (sobota-nedela) na stanku a podavat
info a letaky okoloiducim? Myslim, ze je to skvely sposob ako
spropagovat brmlab. Veci z brmu do Dejvic mozme odniest mojim autom.

Potrebujem to uzavriet do dnesneho vecera (19:00), tak mi prosim do
tohto threadu piste (takmer) zavazne info, ci budete k dispozicii. Vecer
potrebujem poslat info ci nam maju drzat stanok rezervovany alebo nie.

Viac info na: http://www.linuxdays.cz/

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>