[Brmlab] brmbarv3 status, help needed

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Oct 10 23:11:24 CEST 2012

On Wed, Oct 10, 2012 at 11:04:09PM +0200, Jan Svec wrote:
> Mas pravdu Pasky. Jen k tomu kreslu - to se nikomu po rukama nerozpadlo, to byla unava materialu ;)

Ja uznavam, ze kreslo je trochu sporny pripad - ale myslim, ze to spada
do kategorie "nehoda" jako spoustu jinych veci a vubec mi neni jasne,
kde nakreslit jakou delici caru. Kdyby se rozpadlo pode mnou, asi bych
za to nejakou zodpovednost citil a snazil se prispet k jeho nahrade nebo
oprave (general announcement: k oprave kresla by Nephirus potreboval
donest z Ferony 1.5m zelezne trubky cca 2cm prumer), i kdyz si taky
myslim, ze slo nejspis o unavu materialu...