[Brmlab] brmbarv3 status, help needed

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Wed Oct 10 23:08:15 CEST 2012

@ pasky ... suhlasim prebereme to na meetupu
@ kxt ... ja som proti axovy nepovedal ani jednu vec ... samozrejme
stat sa to moze kazdemu
na meetupu vyjdem s kartami von ,,, nechem to ventlovat takto do
etheru ... a ako hovorim ide "o hovno"
ale je to zaujmavy priklad toho ako sa moze nieco s prepacenim dojebat
a mali by sme sa z toho sakramentsky poucit ... toto neni "brmsklad" a
"output buffer "
coraz castejsie mame v labe technologie za nemale prachy a uznajme ...
nikdo neni rad ked niedko niekomu znici nejaku vec