[Brmlab] brmbarv3 status, help needed

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Oct 10 20:44:57 CEST 2012

On Wed, Oct 10, 2012 at 01:27:23AM +0200, Václav 'Ax' Hůla wrote:

> Konkretne je prerusena jedna seda vodiva stopa a do obrazu jde
> prasklina dlouha jako muj malicek. Opravdu se omlouvam.

Ouvej. :-( Ale myslim, ze to se mohlo stat kazdemu, a jak se rika,
kdo nic nedela, nic nezkazi...

S biiterem jsme to ted testovali a zavada neni zcela fatalni. Prerusenim
te jedne trace je postizena citlivost v levem(!) dolnim rohu obrazovky,
kde je prudce snizene rozliseni (cca na 1/5 az 1/10). Myslim, ze pro
pouziti na brmbar je mozne to workaroundovat nejakym komplexnejsim
kalibracnim prepoctem v Xkovem driveru, mozna ze 3M tooly se s tim budou
umet vyrovnat jeste lepe; v tom rohu byvaji pouze velmi velka tlacitka,
ktera by to mozna zvladlo rozlisit.

Alternativa je zkusit tu trace nejak spojit; pokud se na misto zlomu da
spravnym zpusobem prst, rozliseni se kratkodobe zhruba obnovi (coz jsem
sam necekal, ale nejak to funguje; prst to stridave detekuje na miste
spoje a ve spravne poloze v levem spodnim kvadrantu). Kdyby to nekdo
sikovny zkusil nejak trvale spojit... Ja si na to netroufam, abych to
nepokazil jeste vic. :) (Ani si nejsem jisty, z ceho ty povrchove vodice
vlastne jsou.)