[Brmlab] [Brmlab Announce] zaujmave prednasky

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Sun Oct 7 15:46:27 CEST 2012

Ahojte,
uz parkrat sa ma ludia pytali na legislativu okolo genoveho
inzinierstva v cechach a EU a bezpecnost GI vseobecne - chcela by som
preto zaujemcov o tuto tematiku pozvat na cvicenie z genoveho
inzinerstva s Vladimirom Vondrejsom
(http://www.vesmir.cz/autor/doc-rndr-vladimir-vondrejs, napisal utlu
ale zaujmavu knizocku "Otazniky kolem genoveho inzenyrstvi|") na
ktorom zatial nemame co cvicit tak preberame historiu, legislativu a
bezpecnost GI. Cvicenie bude vo stvrtok, 13:10 na Vinicnej 7 vo
Fotochemii (na prizemi vlavo).
Hned na to mi navazuje trochu filozoficky naladena prednaska v tej
istej budove, tak ak niekto z vas nahodou je fanusikom Stanislava
Komarka, urcite pridite :)

chido

--
"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert