[Brmlab] touchpanel

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sat Oct 6 11:20:50 CEST 2012

  Ahoj!

On Sat, Oct 06, 2012 at 08:51:49AM +0200, Ondrej Beranek wrote:
> našel jsem v output buferu vykopnutel 15" touchpanel který podle všeho
> měl sloužit na brmbar; což mne přivádí k otázce cože to s nim je.
> a  pokud funguje ta vrstva tak zda mame na ten digitizer nějaký driver.

  Potize ma displej samotny (kdyz se zahreje, prestane ukazovat), touch
vrstva funguje a mame k ni driving desticku (ta je zvlast u veci k
brmbaru; ta se trochu pofiderne pripoji pres USB a jde udelat xinputovat
magie, aby to fungovalo v Xorg) - jen ji nikdo nenasel silu separovat,
coz by taky melo jit. Jestli Te to zaujalo, touchvrstvu si vyndej
a desku najdes na krabici v polici pod brmbotem; pokud tam konektor
zapojis naopak, vstup bude o 90\deg otoceny.