[Brmlab] BRM vs SvobodaNazivo - chteli byste se nekdo zapojit?

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Wed Oct 3 23:34:53 CEST 2012

Zdravim,

diky za kratke predstaveni. Je radost videt kdyz nekoho kdo dela neco co
ho bavi. O "svobode v praci" jsem alespon ja uz slysel jak primo od
Martina Cernohorskeho tak od lidi z EtNetery. Brmlab vlastne temer
paralelne zacal fungovat na obdobnych principech, tedy aktivity vychazi
od konkretnich lidi, jejich napadu a na zaklade konsensu s ostatnimi
zainteresovanymi. Proto si myslim ze by bylo dobre abyste se prisli
podivat osobne, pricemz nejvhodnejsi termin byvaji uterni meetupy [1]
kam obvykle chodi nejvice lidi. Zaroven by se mi moc libilo, pokud
budete mit zajem, kdybyste prisli neco o svych aktivitach rict na nase
listopadove Lightning talks [2]. Tyden pred tou vasi konferenci to
zaroven muze fungovat jako zajimava pozvanka na tuto vasi akci. Tento
ctvrtek se taktez muzete prijit podivat na jejich rijnove usporadani,
ktereho se ale bohuzel ja osobne nebudu moct zucastnit protoze budu toho
casu jinde. Jiste se vas ale ujme kdkoliv jiny z pritomnych. Na strance
Lightning talks eventu jsou taktez zaznamy nekterych probehlych
prispevku. Na listopadovych LT ale budu urcite, stejne tak jako na
uternich meetupech.

[1] http://brmlab.cz/meetups
[2] http://brmlab.cz/event/lightning_talks

e-mail:  ruza at ruza.eu