[Brmlab] Dotaz: mate digitalni kasovy system?

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Oct 2 11:52:35 CEST 2012

  Ahoj!

On Tue, Oct 02, 2012 at 01:52:18AM +0200, Jan Vales wrote:
> ja jsem vas kdysi pred takovyma 2 mesici navstivil a jestli si to
> pamatuju spravne, tak jste meli na vasem jidle/piti QR-Cody.
>
> Znamena to, ze mate vlastni, nezavysli, digitalni kasovy system?
> Je Open Sopurce?
> Mate pro me link? :P
>
> Ja hledam pro nase club-mate a club-mate-cola nejaky jednoduchy
> digitalni kasovy system, co podporuje EAN/QR-Cody.

  Je to na principu obycejnych EAN carovych kodu - pouzivame proste ty,
ktere uz na etiketach jsou.

  Zdrojove kody naleznes na https://github.com/brmlab/brmbar - je to
trochu provizorni DOSova vec. Nova verze, ktera ma graficky touchscreen
interface, evidenci transakci atd., bydli zatim v:

	https://github.com/brmlab/brmbar/tree/brmbar3/brmbar3

  Pocitam, ze zrovna dnes odpoledne/vecer to na tuhle verzi preklopime.