[Brmlab] Dotaz: mate digitalni kasovy system?

Cestmir Houska czestmyr at gmail.com
Tue Oct 2 11:42:22 CEST 2012

Cau, jestli se stale pouziva moje bastlovinka pro DOS (byl to takovej
challenge, jestli dokazem vyuzit tablet s DOSem), tak to potes :-D
"Evidence" vypada tak, ze tam je v jednom souboru seznam veci s cenama
a carovyma kodama a "pokladna" je v dalsich souborech. Neni tam zadna
zaloha, soubory se porad prepisujou, tzn. kdyby to zapisovani nekdy z
jakyhokoliv duvodu selhalo, tak jsou data fuc. Cili v podstate je to
nepouzitelny ;-)

Czestmyr