[Brmlab] 3D Monitor

Rado1 rado at rado1.cz
Thu Nov 22 14:52:18 CET 2012

Sorry. Nebola to snaha o trolling.
V grafike a driveroch som lama a zarazila ma tato veta:

#> Pisou tam o interceptovani OpenGL volani, takze by stacilo mit
#> upravenej driver a vsechny OpenGL aplikace by tim automaticky
#> podporovaly 3D.

Co v mojej hlave spustilo hned varovny majacik. Preto som sa pytal,
aby som pochopil...

--
Rado1