[Brmlab] 3D Monitor

Cestmir Houska czestmyr at gmail.com
Thu Nov 22 14:26:37 CET 2012

No bud takhle a nebo se stourat primo ve zdrojaku driveru. Existujou
prece otevreny drivery pro OpenGL (jmenuje se to myslim Mesa). O tom
urychleni sdilenim informaci pres framy jsem nevedel, ale kdyz si
predstavim nejakou strilecku, kde se kazdej frame stejne meni
pozorovatel, tak mi z toho vychazi, ze by se tim nic nezkazilo.