[Brmlab] Moznost ziadat o grant (Hlavne mesto)

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Fri Nov 9 16:57:00 CET 2012

ahoj,

  samozrejme jsem to posral a vypadlo mi to z hlavy :( Dneska mame jeste sanci to podat (postou, klidne s tim skocim na hlavni postu). Pokud mas tip, ktery z tech grantu podat a alespon hrube rysy, tak to vyplnim a skocim tam s tim, ale jinak na to afaik na meetupu nedoslo, protoze se mi zhroutil casovy plan a nedorazil jsem tam (a nikdo jiny to asi nevytahl, dle mych informaci).

-mt