[Brmlab] Ubytovani pro Mitche

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Nov 8 16:05:28 CET 2012

  Mili brmlabaci!

  Rad bych se zeptal, zda byste nekdo nemel moznost v Praze ubytovat ve
dnech 14.-17.12. Mitche Altmana. Slibil jsem, ze ubytovani zajistim, ale
bylo to trochu nerozvazne, protoze se ukazal scheduling conflict s jinou
jeste driv planovanou udalosti, ktery jsem si neuvedomil.

  Sice v nouzi Mitche stale ubytovat mohu, ale bylo by to dost
nepohodlne pro nas i pro nej a kdyby se nasel nekdo jiny ochotny jej
pohostit, rozhodne by mel na Prahu hezci vzpominky. :-) Z predchozi
zkusenosti Vas mohu ujistit, ze jde o hosta mimoradne vlidneho
a nenarocneho.

  Diky,