[Brmlab] 29c3

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Mon Nov 5 00:37:12 CET 2012

Mne uz asi doslo jak to vzniklo. Nekdy dopoledne jsem si precetl
vbaruv mail, nechal ho bez reakce ze na nej odpovim pozdeji, venoval
se jinym zalezitostem, mezitim Jenda reagoval a tim jak rozsekl svymi
reakcemi puvodni text mi uniklo ze puvodni dotaz se tykal zrejme jen
dopravy.

Za toto nedorozumeni se omlouvam, stejne tak ale zastavam princip
ktery tu popsal PRusnak, tj ze na vbaruv mail ma primarne reagovat
nekdo z ucastniku akce protoze jejich reakce je jedina realne platna

tak doufam ze nikomu z toho nezustaly sramy na dusi a omlouvam se za
tech par mailu navic a snad uz tu budeme resit uzitecnejsi veci :)

ruza