[Brmlab] 29c3

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Sun Nov 4 22:28:44 CET 2012

On 04/11/12 20:20, Jan Hrach wrote:
> 18:40 < Jenda`> Že je mandatorní součástí i společné ubytování
> všech brmlabáků jsem nevěděl (a ani to není nikde na wiki napsané),
> na otázky „můžu přijít na akci XYZ, i když nejsem člen“ odpovídám,
> i když se na dané akci nepodílím.
>
> Aplikuje se toto pravidlo i na ostatní brmlabí akce? Abych věděl,
> až se zase budu snažit někde něco propagovat, že to nemám dělat.

Kedze zjavne nevidis rozdiel medzi akciou v brmlabe a hamburgu tak ti
to rad vysvetlim:

Akcie v brmlabe si propaguj ako chces (idealne je ked sa aktivne
zapojis aj do organizacie, aby to nedopadlo ako RPi night), akcie
konane brmlabom mimo brmlab ci akcie ktore neorganizujes, konzultuj s
ludmi co ich organizuju.

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>