[Brmlab] 29c3

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Sun Nov 4 20:20:23 CET 2012

On 4.11.2012 19:07, Pavel Ruzicka wrote:

> ano

> Sorry Jendo, ale na 29c3 nejedes tak se k tomu nevyjadruj. S brmlabaky
> na CCC konference samozrejme jezdi, bydli a travi cas i nebrmlabaci,
> byvaji to ale nejaci nasi znami. Mne jmeno Vaclav Barta nic nerika.

18:40 < Jenda`> Že je mandatorní součástí i společné ubytování všech brmlabáků jsem nevěděl (a ani to není nikde na wiki napsané), na otázky „můžu přijít na akci XYZ, i když nejsem člen“ odpovídám, i když se na dané akci nepodílím.

Aplikuje se toto pravidlo i na ostatní brmlabí akce? Abych věděl, až se zase budu snažit někde něco propagovat, že to nemám dělat.

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG 1D9D AC4B E964 0D1E 7F5D 6E03 B72F 6430 9FA4 F536