[Brmlab] Mike Gogulski v Prahe

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Wed Mar 28 16:36:01 CEST 2012

Ahojte,

On Fri, Mar 23, 2012 at 05:00:41PM +0100, Pavol Rusnak wrote:
> Podla mna je zaujimave si pozriet aj ako je to v Cechach:
>
> http://www.weblog.rider.cz/articles/263-uredne-bezdomovcem-trvale-bydliste-proc-ho-mit-a-proc-ne

Pekny clanok - trochu som zistoval ako je to na Slovensku.

V prvom rade, ak mate na nejaku adresu napisanu Vas trvaly pobyt, tak ak aj
danu nehnutelnost na ktoru to mate, predate, tak trvaly pobyt Vam standardne na
tejto adresu zostava. Jej novy vlastnik musi specialne poziadat o to, ze
si nezela, aby ste nadalej maly trvaly pobyt na jeho nehnutelnosti.
(podobne, ked mate trvaly pobyt napisany na adresu vasich rodicov, tak asi
oni by mali poziadat, ze si nezelaju, aby ste mali trvaly pobyt na ich adresu
vy). Zbavenim trvaleho pobytu ziskavate obciansky preukaz, kde jedinu
informaciu o adrese, co mate je mesto, kde sa zdrziavate (napr. Bratislava).

V kazdom pripade pred zrusenim trvaleho pobytu je dobre mat zalozenu firmu
na ktoru je mozne nasledne v principe kupovat/prenajimat nehnutelnosti,
mat ucty v banke apod.

Poznam cloveka, ktory takto funguje (uspesny podnikatel bez trvaleho pobytu)
a nema s tym ziadny problem.

Dalsia vec, o ktorej mozno budete nieco vediet - existuje v CR (alebo na
Slovensku) sposob ako prijimat anonymne fyzicku postu? (posielanie samozrejme
funguje, lebo mate anonymne postove schranky v celej republike). Pri vytvoreni
poboxu potrebuje doklad totoznosti, takze to anonymny sposob nie je.

Nasiel som "zakazane" knihy, kde je toto popisane:

HOW TO USE MAIL DROPS FOR PROFIT, PRIVACY, AND SELF-PROTECTION
By Jack Luger. Second Edition, Revised and Expanded.

THE EDEN DIRECTORY OF PRIVATE MAIL DROPS IN THE U.S.
And in 90 Foreign Countries! The most complete source for finding a mail drop -- anywhere in the world. Almost 5,000 services in more than 500 U.S. cities, and over 400 services in 90 foreign countries !

Tak by ma zaujimalo, ze ako to maju vyriesene :)

Pavol
[Pavol Luptak, Nethemba s.r.o.] [http://www.nethemba.com] [tel: +421905400542]