[Brmlab] Mike Gogulski v Prahe

Rado1 rado at rado1.cz
Sun Mar 25 17:23:54 CEST 2012

Vzdat obcianstva sa uplne nechcem.
Stalo by ma to minimalne 200ksk (prepocitajte si na E) za vysoku skolu.
mam civilku, takze nastastie by nechceli po mne aj za vojensku zluzbu.
--
Rado1

On Fri, Mar 23, 2012 at 06:51:35PM +0100, Pavol Luptak wrote:
#> On Fri, Mar 23, 2012 at 04:56:23PM +0100, Rado1 wrote:
#> > zaujimave.
#> > Ma slovensky "obciansky" bez statnej prislusnosti.
#>
#> Toto vyzera na poslednu stranu pasu:
#>
#> http://www.nostate.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/03/slovakia-stateless-persons-travel-document-data-page.jpg
#>
#> > Avsak podla SK zakonov (ak som ich pochopil dobre), ak zrusim
#> > na SK trvale bydlisko, musim odovzdat krasny plastovy SK obciansky
#> > a fungovat v CR na ten zdrap papiera, co vydavaju v CR ako dlhodoby pobyt
#> > alebo CK pas. Oboje je nevhodne na denne nosenie...
#>
#> Minimalne na Slovensku obciansky nosit pri sebe nemusis - musis sa vediet
#> identifikovat - to znamena, ze ked ho nemas, tak policajt ma pravo ta odviest
#> na policajnu stanicu a overit si tvoju totoznost. Ak s touto situaciou
#> standardne pocitas a neotravuje ta, tak ho nosit pri sebe nemusis.
#>
#> Este taka jedna zaujimava vec - neviem ako je to v Cechach, ale na Slovensku
#> je technicky nemozne sa vzdat obcianstva, pokym sa nepreukazes, ze si ziskal
#> obcianstvo nejakej inej krajiny. Takze dosiahnut taky stav ako Mike Gogulski
#> sa da jedine cez 'dalsi hop', to znamena, ze musis najst krajinu, ktora toto
#> pravidlo nema (napr. USA alebo ine), ziskat obcianstvo tejto krajiny, na
#> zaklade toho stratit slovenske obcianstvo a potom poziadat o vzdanie sa
#> obcianstva tej novej krajiny...
#> A len vtedy sa z teba stane skutocny anarchista:)
#> --
#> [wilder at trip.sk] [http://trip.sk/wilder/] [talker: ttt.sk 5678]

#> Brmlab mailing list
#> Brmlab at brmlab.cz