[Brmlab] Dotaz - programování procesorů Atmel

gerronimo at centrum.cz gerronimo at centrum.cz
Fri Mar 23 22:05:00 CET 2012

Dobrý večer,

v prosinci jsem u Vás byl na přednášce o umělé inteligenci, robotice apod. Což bylo velmi zajímavé, ale další jsem již z časových důvodů nestihl :-(
Mám nejspíš oproti této problematice zcela "malý" dotaz, přesto bych se chtěl zeptat, zda by bylo u Vás možné naprogramovat procesory Atmel. Konkrétní typ bych sdělil, z hlavy jej nyní nevím.
Konkrétně by se jednalo tedy z jednoho procesoru překopírovat celý obsah do dalšího.

Děkuji
S pozdravem
Radim H