[Brmlab] Mike Gogulski v Prahe

Rado1 rado at rado1.cz
Fri Mar 23 16:56:23 CET 2012

zaujimave.
Ma slovensky "obciansky" bez statnej prislusnosti.
Avsak podla SK zakonov (ak som ich pochopil dobre), ak zrusim
na SK trvale bydlisko, musim odovzdat krasny plastovy SK obciansky
a fungovat v CR na ten zdrap papiera, co vydavaju v CR ako dlhodoby pobyt
alebo CK pas. Oboje je nevhodne na denne nosenie...

Takze sice budem obcan SR, ale nesmiem mat obciansky a kto nie je obcan,
tak tu peknu plastovu karticku mat moze...
--
Rado1