[Brmlab] Barevné PLA: projekt hledá investory;)

Rado1 rado at rado1.cz
Fri Mar 9 13:55:32 CET 2012

Mozno budem za blba, ale spytam sa.
V com spociva spoluinvestorstvo v projekte?
Ze podla investovanej sumy ziskam patricny podiel na pripadnom zisku?
Alebo budem mat moznost si dat potom tlacit vyrobky za lepsiu cenu?
Alebo budem mat prednost vo fronte na tlacenie?

Mozno je to vsetko popisane v tej grantovej prihlaske, ale ta je pre mna
nedostupna.
--
Rado1