[Brmlab] Par komentarov k Peterkovej prednaske "Má občan právo na tajemství před svým státem?"

Rado1 rado at rado1.cz
Fri Mar 9 10:48:41 CET 2012

Tak to sa maju pozicovne naozaj po prdeli. Kazdu pokutu budu musiet
dostavat od sofera zalobou...
--
Rado1

On Fri, Mar 09, 2012 at 10:42:07AM +0100, JoHnY wrote:
#> No podla toho slovenskeho zakona to prave takto nieje, tam je
#> policii uplne jedno kto soferoval, pokutu _vzdy_ dostane
#> prevadzkovatel auta. Takze to je pekna prezumpcia viny...
#>
#> On Fri, 9 Mar 2012 10:16:16 +0100