[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Fri Mar 9 00:50:01 CET 2012

On Fri, Mar 09, 2012 at 12:14:53AM +0100, Ondrej Mikle wrote:

> To je blbost, v CR je jedna firma, ktora to poskytuje (je ju treba menovat?).

Pozor! Ty mozes ponukat riesenia end-to-end sifrovanych hovorov sukromnym
firmam alebo organizaciam (to robi aj nasa firma mimochodom :) alebo predavat
zariadenia, ktore umoznuju end-to-end sifrovane
(napr. http://www.cryptophone.de/ ).

Nemozes to robit ale celoplosne pre vsetkych (napr. vo forme mobilneho
operatora). V CR/Slovensku dokonca ani VoIP poskytovatelia nemozu celoplosne
poskytovat end-to-end sifrovane hovory bez moznosti odpocuvania.

Ak o nejakom mobilnom alebo VoIP operatorovi, ktory to robi, tak sem s nim -
urcite to robi ilegalne :)

> Sifrovane SMS aj hovory, BIS-ka sa tam stavila ze by tam chcela backdoor, typek

Toto bolo ale "sifrovane riesenie", nie celoplosne poskytovanie pokym sa
nemylim. BISka ale podla mna ma moznost odpocuvat vsetkych ceskych VoIP
poskytovatelov (mam tam kamaratov, takze viem o com hovorim:)
A rad sa necham presvedcit o opaku.
[wilder at trip.sk] [http://trip.sk/wilder/] [talker: ttt.sk 5678]