[Brmlab] BRM a ekolo

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Mar 7 21:07:00 CET 2012

  Mili brmaci,

  preposilam mail od jednatele eKola, prodejny a servisu elektrickych
kol u nas v budove - dnes odpoledne jsme navazali mensi druzbu. :-)

On Wed, Mar 07, 2012 at 06:52:26PM +0100, Jakub Ditrich wrote:
> diky za zajimave rychlopredstaveni hackerspace.. Přes uschovnu posilam
> slibenou knihu o B1 a nize na sebe kontkaty.

  Na data.brmlab.cz jsem nauploadoval dobovou brozuru vydanou k otevreni
budovy, urcite stoji za prolistovani; viz

	https://brmlab.cz/members/kb/library

> [...]
> zavedeme ..:)  Mozna bysme zde měli nejake kousky, které by v BRMlabu
> ještě nasly uplatnení..
>
> Mam také jeden dotaz, aktualne se potrebujeme naucit něco o komunikaci
> prostředncitvím CAN open protokolu, který bude záhy standardem pro
> komuánikaci mezi jednotlivymi komponenty elektorkola a dalsich
> elektromonilnich dopr. prostredku..  nenasel by se ve vasem stredu
> nekdo, kdo by nam s tim mohl pomoci, resp. vysvetlit zasady
> programovani, kodovani, nastavovani.. atd.. ?
>
> Nejake povidani o implementaci v LEV je tady:

  Vyznate-li se nekdo v CAN busech a mate chvili, odepiste prosim
(s Cc jakub.ditrich at ekolol.cz).

  Happy hacking,

	Smart data structures and dumb code works a lot better
	than the other way around.  -- Eric S. Raymond