[Brmlab] [niekt0 at hysteria.sk: Rack & brmsauna & so..]

Jan Kapoun jan.kapoun at kappi.cz
Tue Jun 19 14:37:29 CEST 2012

Dva ventilatory, jeden nasava vzduch z venku a vyfukuje spodem do racku
a druhy odsava zeshora a vyfukuje ven z okna. Jeste tam dneska vymenim
ten horni ventilator za vykonejsi. Myslim, ze je tim chlazeni prozatim
vyreseno.
Jinak chci taky moc podekovat za pomoc a za to, ze se kluci nechali
vyhecovat o:-]

kappi