[Brmlab] Raspberry Pi

Rado1 rado at rado1.cz
Thu Jun 21 13:13:33 CEST 2012

Doporucte mi nieco na media player/recorder s DVB-T tunerom.
Moc neverim tomu, ze na jednom usb porte cez hub bude fachat hardisk a
DVB-T tuner.
Zatial to vyzera na nejaky cinsky klon Dreamboxu, ale je to prilis velka
krava (pretoze to je pripravene, aby to v sebe malo kombinacie DVB-S/T/C
prijimacov, ale prakticky je to prazdna krabica) s dost velkou spotrebou.
--
Rado1
rado (at) rado1.cz