[Brmlab] Digitalni elektronika levne pro brmlabaky

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Jun 20 14:23:49 CEST 2012

On Tue, Jun 19, 2012 at 11:34:43PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   TomSuchuv kamarad Jerry rozjizdi cesky obchod s Arduiny a related
> vecmi (senzory, komunikacni moduly, ...) a nabizi clenum brmlabu vskutku
> mimoradne ceny (casto mene nez polovicni oproti beznym obchodum).
> Cenik i prostor pro chunkovani objednavek naleznete na:
>
> 	https://brmlab.cz/members/order#arduino-readycz
>
>   Objednavky jsou preferovane ve vetsim objemu, v pripade nouze
> (rozhackovany projekt atd.) je ale pry mozne dodani i v radu hodin.

  Aby skutecne byly ty komponenty k disposici on-demand, napadlo mne
nakoupit nektere do zasoby a prodavat (s velmi mirnou marzi) v brmbaru
(vzhledem k tomu, ze jde o experiment, bych v prvni varce penize
za nakup z brmbaru vybiral az pote, co se veci prodaji).

  Myslite-li, ze to je rozumny napad, co byste v brmbaru radi videli?
Osobne mam plan nakoupit zatim

790Kc	2x Arduino mega R1
240Kc	2x Arduino mini (nema FTDI, malo pinu bez headeru)
380Kc	3x Arduino nano (µUSB, vyheaderovany full ATMega328 pinout)
(^- prodej. cena za kus)

  Vic nez 3000 se mi do toho zatim investovat nechce, chceme-li
toho nakoupit vice (treba i nejake senzorove desky, eth shield atd.),
jsem pro, ale potreboval bych spoluinvestora. :-)

  Happy hacking,