[Brmlab] [niekt0 at hysteria.sk: Rack & brmsauna & so..]

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Tue Jun 19 16:52:05 CEST 2012

Kappi doniesol dalsi vetrak (asi 3x vykonnejsi nez co tam bol),
takze teraz jeden vetrak vhana vzduch z vonku dole do racku,
a druhy vetrak vycucava z vrchu racku zase von.

Co sa tyka teploty ani stability teploty
na tom servery nie su horsie nez doteraz (co zase nie je tak tazke;),
ale presne cisla este nemame, je tam teplomer tak uvidime.

n.