[Brmlab] Raspberry Pi

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Jun 14 17:54:10 CEST 2012

  Ahoj!

On Wed, Jun 13, 2012 at 04:59:16PM -0700, Frantisek Apfelbeck wrote:
> Jak je tezke ted ziskal Raspberry? Dival jsem se na stranky Korejskeho prodejce a ten je jeste nenabizi. Chtel bych danou masinku jako "mozek" pro experimentalni inkubator, ktery ted dokoncuji, myslim, ze by to bylu super, sice nadstandard, ale financne dostupny. Premyslim ted, jak ho ale za rozumnou cenu v dohledne dobe koupit a zatim vidim jako cestu registraci pro pristi varku, coz sice zabere nejaky cas (predpokladam mesice), ale nic moc jineho me nenapada, mimo doufat, ze se k nemu nejak dostanu na E-bay ci tak.

  Ten, ktery mi vcera dosel, jsem si objednal ten prvni den behem
dopoledne. Ale pry stale zvetsuji vyrabene objemy, takze mozna za 1-2
mesice uz bude k dostani normalne. Ale rozhodne bych na to nespolehal a
radeji bych zvolil neco bezne dostupneho - dalsi vec je, ze ten
softwarovy stack si stale jeste "seda" a nejspis na ovladani GPIO jeste
nejsou moc pratelske knihovny (nezkoumal jsem) atd.  Pro ten inkubator
by nestacilo obycejne Arduino?

	Smart data structures and dumb code works a lot better
	than the other way around.  -- Eric S. Raymond