[Brmlab] Průvodce 3D tiskem

Rado1 rado at rado1.cz
Fri Jun 1 15:24:46 CEST 2012

Ja by som uvital nejaky sumar alebo URL na popis a moznosti pouzitych
materialov. Z toho, co som nagooglil som sa nedozvedel typicke pouzitia
jednotlivych typov plastu. Nieco ako "A je tvrdy a pruzny. Po prekroceni
limitu praskne, B je makky, da sa lahko dodatocne opracovat,..."

--
Rado1
rado (at) rado1.cz